Sape follow dia comeyl , hehehe =)

Friday, October 1, 2010

MALAM AGM OMAC.. di hati ku..

alrte korang,
today aku nk bercerita tentang OMAc...
omac is OFFICE MANAGEMENT CLUB .
ni ada club untuk fakulti 0m114 kt uitm lendu melaka ni..... dis nite, we all ...
aku ,
yaya,
taufiq,
kashah,
ainul
azwan
akid
been
tyra lone
zati,
aisyah
eyka zulaikha...
akan meletakkan jawatan kami secara rasmi nye selepas pilihan raye di buat..
macam, macam pengalaman yg aku dapat drpada OMAC nie.. sjak join this club,aku dh blaja mcm2 benda.... thanks to you guys... OMAC crew... and the most important part of omac
MISS MILFADZILAH
thanks sbb byk mengajar ktorg..

kt bawah ni , aku bagi korang cuci mate tgok mase , hari , kejadian nye AGM nie...
layan ye.. :)

ainul, yaya, zati, aisyah and yg nmpak muke sikit tu.. tyra lone..hehe
ni plak sesi bergambar dengan akid, dh cm artis lak kau an, sume nk pic ngn ko jek..haha

hehe, sempat posing lg uhh...

detik, detik, untuk SUPRISE miss MIL
akid dtg dengan lagu AKIM- INILAH CINTA smbil bawak bear tu, tok miss..hehe
sweet yaww ^_^


endingnye, kiteorang yg mengeje kan kek tu..hehe ^_^
sedap, thanks taufiq ngn eyka beli kek nie...
rm10 sorang, sume tok miss mil..

ini la miss MIL kesayangan kami OMAC crew.. ^_^

sebelum mengundur kn diri..



aku nk susun sepuluh jari, mintak maaf kalau2 sepanjang kite berkerjasama ni..
ada terkasar bahasa, termarah , terperli or terbuat korang kecik ati ke...
minta maaf byk2...
bak kata kasya, we are family, ^__^
hope kite ley still tegur2, borak2 walaupun dh jarang jmpe t.. oke.
to hana , teha and munir,
ktorg tk lupe kt korang... -___-Y

syg korang, happy dpt spend time wt event sme2, walaupun ak baru lagi,
byk yg aku dpt blaja dpd sinie....thnks again beb ^^

smoge benda ni jadi kenangan terindah and bermakna tok kite sume ,
selamat tinggal OMAC, we will miss you.. :(

No comments:

ce tekan , ce tekan :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...