Sape follow dia comeyl , hehehe =)

Wednesday, April 20, 2011

LALUNA : i'll love you mr.report !

assalamualaikum ....
*lemahye entry kali ni...
aku tade mud nak update pon sebenarnye, tapi rase cam sengal lak bile tak ngadap belog ni sehari, huhu ...
aku tengah sebok duk kelik sane sinie.. tengok report contoh, tengok report aku ...
kan dah habis praktikal nie.. ingat nak buat entry pasal last day and experience praktikal ... last-last jadi mase untuk menyiapkan sepenuh nya report praktikal aku ... :(
now , aku dah siap sikit ... just nak siap kan content dengan appendix jek...hope setel la... aku dah lame tak buat assignment nie, jari berat gile nak menaip.. ( padahal hari-hari taip surat mase praktikal ) huahhh...
dah, dah jangan nak merepek sangat, esok miss tu nak tengok benda nie dah setel , dia cam nak marah jek tu...huhu..cuak den... dia lecturer baru so... aku tak kenal dia macam mane. mybe esok aku pegi lendu .. tok jumpe dia.. hope dia tak mengamuk la .... habis la markah praktikal aku ... isk...isk... kOrang doakan mood dia okay esOk ey... dia marah siki sebab tak contact dia selama nie.. dah habis praktikal baru cari dia...huhu, dah memang aku tatau nak bertanya ape kat dia, so aku tak lah kacau dia.... salah gak ek ? hmm sory miss T_T .
esok sesi pujuk memujuk bermula.... korangg. wish me LUCK okay ! bubyeee.. :( niteee ...

ce tekan , ce tekan :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...