Sape follow dia comeyl , hehehe =)

Monday, February 7, 2011

Sesungguhnya .. ia tk SEMUDAH itu !


ape yg kau tahu tentang 5 tahun itu ?

ape yg kau tahu tentang perasaan itu ?

ape yg dpt kau gilap dpd perkara itu ?


ape yg kau tahu tentang penantian itu ?

ape yg kau tahu tentang air mata itu ?

ape yg kau tahu tentang penderitaan di sebaliknya ?


semua itu yg membawa aku ke mane aku hari ini ...!

semua itu mengajar erti .. bahawa setia itu bodoh !

semua itu juga mengajar aku bahawa betapa kurangnye kepercayaan terhadap lelaki itu BAGUS !

dan di sebabkan semua itu , inilah aku hari ini !


tapi aku juga sedar yg itu salah.. aku akan perbaiki semampu yg mungkin !

terima kasih for the NASIHAT .. syg ko ! :)

No comments:

ce tekan , ce tekan :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...