Sape follow dia comeyl , hehehe =)

Thursday, May 5, 2011

Laluna : dis week punye theme !

Assalamualaikum dearrrr ! <3
dah lame tak merepek kat belog nie... (secara zahirnya) ahahaha.. padahal dah 2 post hari nie, btw, post tu aku create mase tak bole on9 .. so .. just luahkan ape yang terasa dihati :)

this week full dengan moment-moment friendship between me and my lovely g2 .. seminggu jek dapat gathering together-gather ... but, okay la , daripada takde langsung kan. yang paling dekat pon . ( dekat ke ? bole tahan la) was qaqa syieka . yang lain , mang kena naik bus la, hoho ;p

atas tu for merepek semata .. takde kena mengena pon ngan tajuk atas tuhh.. for dis week, aku pilih theme agak kecah sikit for my lovely blog .. mybe sebab pale hotak aku pon tengah berkecamuk, macam-macam pikir.

nak cari keja ...
tak cari-cari gak, yang ado haa. jadi suri rumah sepenuh masa...
basuh baju ( paling tak suke actually )
masak .. ( nie dah jadi hobi skang, kalo gemox, mesti korang tak kenal aku dah kan ? ) hahaha!
kemas rumah! haa.. nie bikin aku lagi kurus weyh .. mau taknye, meh sinie dekat skit..nak story nie..
memau skang selalu ujan malam au... then... kelakatu yang suke berterbangan keriangan kat api tu , suke ler masuk bilik, dapur, bilik air, dan ruang tamu umah aku ... mang bersepah ler nok, adoi..!
tapi di sebabkan aku nie, bijak jugak, an..an. hahah *perasan*
aku pon menggunakan vakumm... satu rumah, mang ler memekak sket, almaklum ler duduk kampung kan..bukan bando... ngade jek nak pakai vakumm bagai haa..nie semata-mata sebab peel pemalas yang melanda diri, ish,,ish, apo nak jadi la lalun oit..... ;p

then, al kysah nye kemas la umah pacik mad nor nie, di keje kan oleh anak dia yang terlampau ler rajin nye haa. hahaha..
esok ? tujuan ? takde ... terus meneruskan aktiviti sebagai suri rumah sepenuh mase, btw, aku pon pakai kain batik okay, caye tak ? hahaha.. tapi aku men belit jek , tatau camne nak ikat nya.. ade someone penah kata kat aku dlu .. "if lalun ler pakai kain batik, mau kiamat dunia nie " wahh mulut kau, pedas sangat noks. hahaha.. naseb la time tu . aku perangai cam tomboy lagi ..sekarang , akok dah ladies okay, tade yang pelik...
kalo bute lagi, aku tatau nak cakap ape dah ... haha , hokay , bubye ! esok merepek lagi yeah.
btw, nak say thanks kat TEEHA MOHD sebab bagi suggestion for lagu tok belog minggu nie :)

lalun : kadang, kadang orang yang dah matang  , pemikiran tak matang.. buat keputusan pon tatau..
tapi yang perangai cam budak-budak, bole steady lagi .. chills jea... keputusan pon , kena pada tempat nya.. hmm.. camane tu yeah ? ;p


pic ngengade edit.. da kena tegur ngan AS.. sebab salah edit, erk..yeke ? ;p

No comments:

ce tekan , ce tekan :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...