Sape follow dia comeyl , hehehe =)

Saturday, May 7, 2011

Laluna : Hidup Lelaki ni tahu nak kondem ppuan jek ke ?!!!!!!!!



salam .
title nampak cam tak puas hati kan ? MEMANG !  aku menyampah betol la dengan segelintir kaum adam yang suke memperkecilkan kaum hawa macam aku nie ... marah betol nie ! *emo

kau bagus sangat ke nak kondem-kondem orang ? macam mana orang nak berubah kalau ade makhluk setan macam kau sume nie.... kalau betol nak tegur gune bahasa yang tak menyakitkan hati tak bole ke ? ape hidup kau tak aman ke tengok orang tu senang ?

ade jek benda wat ketiak kau tu gatal kan ? pesal ? kalau semak sangat kau belahh arh !!!

welll well ... orang yang lahirkan kau kat dunia ni pon perempuan gak kan . so , tak puas hati gak ke pasal tu ? *so stupid ..
kekurangan orang kau nampak, macam hidup kau perfect sangat , itu , ini , sume kau tegur, sume orang salah , kau jek paling betol ni kang.  tau mengarah jek, wallla ! senang betol hidup kau jadi laki nie ye ...  popuan ni ape ?!
 kaki bambu , sume keje dia kena buat ? wahhh .... sukati kau jek, kerajaan mane aja kau nie , kerajaan langit ke ?!
kalau kau bagus sangat, buat la semua tu sendiri . bak sinie bagi aku tengok, how feeling to be a woman, aku mintak sehari jek pon dah cukup la... *confirm kau tak bole buat punye, i can gurantee !

*mood sangat emo mase taip entry nie, rase nak bagi kaki kat sorang makhluk Allah tu , aku tatau la kenapa dia dengki sangat dengan aku, bile jumpe depan-depan elok jek, mesra bagai... grrrrrrrrr ! gerammnye aku ! sabar jelah dengan pendengki macam kau nie ... komen budget nak kena maki jek, seronok tengok orang dapat dosa ye ? *whut the................................................

No comments:

ce tekan , ce tekan :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...