Sape follow dia comeyl , hehehe =)

Saturday, May 7, 2011

LALUNA : Melecur, padan muke aku ! hahaha

 hahahaha, besh kan besh kan ,cam tande lahir dah nie, gagaga !
al kisahnya cengginie .. aku cite dalam simple story jela ek ... aku dok menggoreng kat dapur tu, before goreng tu , aku tengok sudip tu cam basah jek, budget nak kesat la , gune tangan... terlupe yang aku dah letak dalam kuali tadi ... dengan selumber and slow motion nye aku pon kesat ler sudip tu pakai tangan ... *hebat tak ? hebat tak ? haha *bodo kn.. iisk2... T_T
lepas tu , aku menjerit seko-seko kat dapur ...omak ait ! panas siot !!!!! hahaha then cepat-cepat pegi cucuh tangan kat air sejok ! mengelupo idup kau lalunn...... amik kau . huduh dah lengan tuhhh........huk3
anyone , ade sape-sape yang tahu cane nak ilank kan parut tu tak ? kat facebook my dear suruh letak colgate ... tapi dah berbekas dah..if baru kena tadi bole gak letak .... T_T ...... tak gebu dah (sebelom ni gebu ke wey? hahaha )

lalun : pesanan pada adik-adik, time mak masak jangan kacau ....
aku dah 21 tahun, masak pon mengelupo lagi ... patut pon dapat cela camtuh , hohoho...
pengajaran sangat, duk dapur jangan berangan, sekian ,maseh.... jom layan af ! :)

No comments:

ce tekan , ce tekan :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...