Sape follow dia comeyl , hehehe =)

Monday, May 9, 2011

LALUNA : Tema dis week : FULL HOUSE.


As Salam.. haha keje aku wat entry jek hari ni. ish..ish..ish.. hope korang sume tak bosan membaca nya. sebab aku buat sume nie dikala kebosanan melanda... sume orang dah bekerja... yang hilang kan diri pon satu hal. aku tatau la.. tak paham..haihh.. (hope they all fine jek... )

why aku choose dis theme ? sebab ... aku nak mengenang kembali la. hahaha.. aku de buat special post pasal tu, but .. lom post lagi.. gah dok edit. banyak dah lupe.. sebab sekarang dah cool and chillex , tak gubra  , mengelupo cam dedulu an, gagaga .. new spirit kata nya ! ^_^

bye for now, nak kembali ke dunia nyata lak, asyik men tenet jehh daripada tadi. hoho, bubye ! :)


lalun : korannggg ade permintaan nie, aku mau cadar ni !! hoho... walaupun semalam team sayang aku nie, kalah.. but tomorrow never die babey ! aku tetap support The Blues , tadi aku beli sticker then paste kat belakang keta .. ade aku kisah , dia kalah semalam ? hahaha.. nak tau, tau, maseh ! ;p hee ngadeee jek.

No comments:

ce tekan , ce tekan :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...