Sape follow dia comeyl , hehehe =)

Wednesday, September 14, 2011

Laluna : Biar Hati Yang Menyintai .. :-')

hardest thing
BIAR HATI YANG MENCINTAI - SARAH AQILAH
OST NORA ELENA

Kau yang membuat ku buntu
Membuat ku tak tentu
Terus memikirkan mu
Biar tiada jalanku, jalan ku

Telah ku cuba tuk nyatakan
Rasa di hati ini
Yang makin menghantui
Perasaan jiwa ku, jiwa ku
Biar hati ini mencintakanmu
Dalam hayat ku kan merindumu
Biar pedih sakit memilikimu
Namun hati takkan tuk berubah
Selamanya

Kau yang menjadikan cinta
Selalu menjadi rindu
Seperti waktu itu
Yang mengharung hidupku, hidupku

Ku yang bisa memerlukan
Selalu jadi mimpiku
Menjadi pemilikmu
Biar tak pernah tahu, kasihku

Biar hati ini mencintakanmu
Dalam hayat ku kan merindumu
Biar pedih sakit memilikimu
Namun hati takkan tuk berubah
Selamanya

Biar hati ini mencintakanmu
Dalam hayat ku kan merindumu
Biar hati ini mencintakanmu
Dalam hayat ku kan merindumu
Biar pedih sakit memilikimu
Namun hati takkan tuk berubah
Selamanya
Selamanya
Selamanya

Lalunn : aku tahu susahh nak melupakan someone .. aku tahu sakitnyaa semua itu .. aku paham , aku rase .. aku tahu , aku mengerti ... aku tahu semuanyaa... tapi aku tak tahu cara untuk menghilangkan gusar itu ..
t a w a k a l .. d o a .. insyaAllahh ...

1 comment:

.s.e.r. said...

nk komen ckt..smart dow pic pmpn n hujan ni..

ce tekan , ce tekan :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...