Sape follow dia comeyl , hehehe =)

Saturday, September 10, 2011

Laluna : first day at puncak alam :)

assalamualaikum ! ^_^
oit oit oit ! aha memekak betol aku memalam ni kan.. hehe..!
akhirnyaa hari yang aku tunggu tunggu sampai jugak , Hey Puncak Alam , i'm here !! hehee..



gile eksaited, padahal tadi budget nak buad drama air matee kat kolej angsana tuhh ,nyampahh tau lalunn.. cam budak kecik jeh. hehe dah 21 okay ! tuee.. dah . hee

mase nak pegi tadi .. aku sempat jumpe poksue, nenek , maklong dengan kak nong jeh.. yang lain tak sempat. sory tau :( rushinggg skitt.. hmm..

tapi pagi tadi mase kat rumah maklong , dah sobs sobs. dah .. huhu , berjuta pesanan di berikan .. memang tangkap tacing ler bhai. hoho... :'(

aku pon memulakan perjalanan dari kul 10:30 am ... gerakk , ayah drive :)
sampai dalam pukul 1 lebih gitu .. qaqa gan anna dah memang already kat rumah tu gan parent and family dorang ;) bykkk barangg dorang bawak .. aku ? haha aku bawak diri jelahh... soryy.. aku tak tahu nak bawak apee. hmmm nanti aku tulunn beli sesikit eh..hehe

lepas borak borak , kenal kenal, makan makan .. ape sume..
family aku nak gerak ke UiTM puncak alam plak . nak survey katanyee..
pusing sane sini .. dorang gan hal dorang, aku qaqa gan anna gan jalan kitorangg. tak jumpe sudahh..

last last sampai kat kolej angsana , kat bustop tu ..
haa.. kat situ lar moment moment tercipta . siapp amik pic bagai .. :'(
salam salam .. nak nanges , tapi cover ! hehehe .. ;p

lepas je dari tu ..dorang semua dah gerak balik.. hati aku cakap  " erk.. aku kena tiinggal ke ? ;p " haha.. ngade betol an .. tapi betol weh . aku tak penah keluar dari melaka ni lame lamee... hopee aku mampu ler menanggung HOME SICK tu ;)

anyway ... dengan adanya kekawan aku kat sini .. aku okay jehh ;D
thanks korang !

lepas jehh dorang sume balik , kiteorangg pegi ke econsave . shoppingg barang yang perlu.. then balik balik je, kemas rumah.. rumah tu nampak memang cantik sangat .. tapi berhabuk serius ! haha.. nak tanak kena la kemas basuh sarung kusyen gan langsir sume..

kemas sane sinie.. malam aku gan anna keluar beli barang lagi . siap pegi pasar malam .. mencari nasii lemak :( tak jumpeee.. sobss sobss.. woit puncak alam , awat hang takdak jual nasi lemak.... huwahhhh nak balik memau ;p haha.. ngadee...lagi.

now , we all gah buad hal memasingg.. aku sebilik gan susue.. :)
anna sebilik gan qaqa ...
zyqa gan iema sebilik.... eh bilik dorg de aircond tau ;p haha..

ok done for now .. aku pon tak tahu ape yang aku dah mengarot kat sini , mate dah ngantuk .. sebab tak dapat makan nasi lemak . aku tido dlu la yee.. bubyee korang ! :))

thanks for the comment. kalo suke . meh like like byk kali... hehe ^_^

No comments:

ce tekan , ce tekan :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...