Sape follow dia comeyl , hehehe =)

Friday, August 17, 2012

Happy Eid Everyone :)

Alhamdulillah masih di beri kesempatan untuk bertemu dengan bulan Mulia, Hari Kemenangan bagi orang orang muslim yang telah sebulan berpuasa. Hari yang Allah hadiahkan untuk kita meraikan kemenangan setelah berjuang sebelum menahan lapar dahaga, nafsu dan sebagainya.

semoga ramadhan yang berlalu pergi , telah mengasah hati untuk berubah ke arah yang lebih Indah, lebih molek, lebih kacak. Iman dan Taqwa.  semoga masih di beri kesempatan ketemu ramadhan yang mendatang, untuk melebarkan lagi sayap 'hijrah' yang mula mencari langkah dalam hati ini :')

Mohon Maaf Di atas segala kesilapan dan kesalahan sewaktu kita bersahabat atau berurusan, kepada semua kenalan, rakan taulan. tak kira di mana anda berada, kamu sentiasa dalam doaku, InsyaAllah. semoga Allah memberkati kalian. Kasih sayang aku terhadap kamu2 semua tidak berubah walau sedikit pon, kalau ketemu tegur jelah. yang lepas biar lepas, kita jadikan pengalaman hidup semalam.  for now, belajar bersangka baik dalam ape jua hal sekalipon , itu adalah selemah lemah ukhuwah. InsyaAllah akan di praktikan. same same la ye. :')


Salam Syawal, Salam Kemenangan, Salam Kemuliaan. Allahuakhbar!


p/s: me ade termimpi seseorang, awak . yes. awak rindu kita? just tell me. call ke mesej ke. InsyaAllah berbalas, dendam takde dalam hati ni. dun worry. semoga Allah memelihara mu walau di mana kau berada wahai 'kenalan' :)

No comments:

ce tekan , ce tekan :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...