Sape follow dia comeyl , hehehe =)

Thursday, March 10, 2011

Aku ........... Dia .. ?

aku ...

tak terlawan dengan kecantikkan dia ..
tak terlawan dengan kecomelan dia ..
tak terlawan dengan kemanjaan dia ..
tak terlawan dengan mengada2nyaa dia ..
tak terlawan dengan kebijaksanaan dia ..

aku tahu tu ! -___-'

aku hanya aku ..

walau sekasar mana pun aku
walau sekeras mane pun aku
walau sebrutal mane pun aku
walau tak secantik mane pun muke aku ..!
walau sebiol mane pun aku ..
walau sesengal mane perangai aku ..
walaupun seEMO mane diri aku ..

aku tetap aku .. !!!

dalam kasar-kasar aku tu .. TETAP ade lembutnya..
dalam ganas-ganas aku tu .. TETAP ada manjenye..
dalam biol-biol perangai aku tu .. TETAP ade warasnya ..
dalam "main-main" aku tu .. TETAP ade keseriusannya..
dalam keEMOan aku yang kadang-kadang tu ... TETAP ade ke'reda'annya..
dalam sadis-sadis perangai aku tu ... TETAP ade mengada nya ..
dalam maki-makian aku tu ... TETAP ade manjenye ..

tapi tak semua orang boleh rase , boleh dapat .. hanya orang2 terpilih saja :)p
dan kerana itu lah aku tetap aku : NURUL ATIQAH BINTI MOHD NOR !



ADE AKU KISAH ????

2 comments:

|ShaChaPe'ah| said...

fuyo0..
hebatnye berkata2:)
aku tetap aku cm tajuk lagu azie..hehe

Unknown said...

hahaha ni bile tade keje pagi tadi, cm terase bout smthingg.. so, update la.... ORI dr brain aw, kekeke... :P

ce tekan , ce tekan :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...