Sape follow dia comeyl , hehehe =)

Sunday, March 13, 2011

~ hati gadis itu ~


tentang hati gadis itu,
pernah kau menjengah nye ?
pernah kau menyapa nya dengan lebih mesra ?
pernah kau menyua kn salam atau kata2 ?
tak pernah kn ?
kau penting kan kehidupan kau semata2 ..

aku ..
cube selami hati dia..
walau pada azali nya, aku tiada kena mengena antara mereka ..
tetapi sejak aku terlibat dengan kisah ini ..
aku gagah kn diri , memikir kn ..

kenapa ?
mengapa
bagaimana ?
harus kah ?
buntu ...

tapi tadi .. baru aku tahu ..
baru aku mgerti ..
mengapa dia terlalu begitu dengan mu ..
ada amanah yang di pikul
ade janji yang di gendong
ade pesanan yang terikat
yang membuat mulut tersekat ..


amanah tentang hati
janji antara janji
pesanan andai termatri janji ..
tu dlu, tapi dia tetap menjalan kn amanahnya..
aku cube untuk memahami nya, tapi dalam masa yang sama,
aku tak mahu terlibat dengan agenda ini..
biar la aku menjadi pemerhati ... dan terus memerhati .. :)


siapa mereka ? biar lah rahsia :)


by :
lalun
secret shh... =p

5 comments:

|ShaChaPe'ah| said...

perggghhhhh!!
ayat tak bole bla doe...
hehe

Laluna_Semalaman said...

hahahaha.... adoi ! aku cerita bout someone la weyh,tibe2 teringat pasal dia, dok terpkir pasal dia,
erk ..jiwang sgt ke ayt aku tu ? hahaha

nur shahiera said...

ALAMAK!!! t'jiwang plak akk ny.. sye pham.. :P

Laluna_Semalaman said...

hahaha haishhh jiwang tibe2 je.
pesal ntah tadi, teringt kat kawan tu, siannn die. hehe :)

AyieOthman said...

huhu jiwang lak memalam..

lalala..

asik ckp pasal pompuan je.

meh dengar cite lelaki..

http://ayie-othman.blogspot.com/2011/03/lelaki-kan.html"

ce tekan , ce tekan :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...