Sape follow dia comeyl , hehehe =)

Sunday, March 27, 2011

takkan sama lagi -__-'



semuanya takkan sama macam dlu lagi ...
lagi meningkat umur ..
lagi banyak berubah ...
mengikut peredaran masa ..
mempengaruhi segalanya...
keadaan sekeliling...

persahabatan ..
hati ..
cinta ...
sayang ..
dan sebagai nya..

that's i called cycle of life ..
which we never can be the same ..
all the time ..

and for ENGKAU yang aku pernah sayang ..
semoga kite same2 bahagia...
dengan orang baru dan persekitaran baru , btw , gud luck ey ! ^_^


*tade dendam.. tade sakit ati, 0_0 okay.
aku cube tok hidup, dengan care aku sendiri :)
aku dah tak hold pade prinsip
" if you love someone let them go,
if the return they will be yours,
if they didn't they will never were"
sbb quotes tu, cm bagai harapan untuk kau datang balik..
cuz that is really2 IMPOSSIBLE !
i've no doubt bout that ! ;p


by lalun :
aku aman sekarang :)p

No comments:

ce tekan , ce tekan :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...