Sape follow dia comeyl , hehehe =)

Thursday, July 14, 2011

Laluna : KISAH BENAR : lalunn ngidam nak pakai gaun! ;p

Assalamualaikum , haihh kebosanan melanda ... tetibee aku teringin nak ushaa baju ... and baju yang aku tetibe terminat  , adalah GAUN :) auwwww ouchh! ayuuu siot! haha... btw, perempuan akan nampak lebih ayu and sopan plus cantik bile pakai pakai labuh, does any one agree with me ??? hahaha

first ELEGANT GOWN :

tak perlu sexy untuk nampak cantek .. aku suke gown yang tutup bahagian bahu .. :)



sweet kan ? hehe , okay for muslimah plak .. yang macam ni okay lar kot :)




nie kire collection yang biase biase je .. ce pegi kat butik  sume tu .. pergghh siyes ! aku rase nak kawin hari tu gak ! semata mata sebab gaun dia cantek ! hahaha gile kau lalunn!

nie aku nak add sikit , gaun gaun yang pelik pelik je rupe dia... sory info tadee sebab sume daripada ehsan pacik google, masehh :)

bulu merakk , penuhhh siot ! haha

yummy ! gaun dpd kek ! bek makan je gaun ni ;p

lady gaga ni gile ke ape , pakai gaun daripada dagiing... dah kalo lady gagahhh tu gagahhh gak ler! hoho ;p


ni lagi satu gaun lady gaga .. aku tatau ler ape name gaun ni , cam melendir je, yuckks! geli la ngok ;p
laluun : manusia memang ade macam macam identiti , ikot korang la, asalkan tak memudarat kan diri sendiri and orang lain sudah ...

9 comments:

QAQA atiqah said...

Nak kawen ke nyah ? agagagaga ;p

mmz said...

peh...berdarah idung la weyh. hehe
lalun nk naik pelamin dah ke, nk bergaun2 nie? ;)

mmz said...

aku da tagged kau! :D

Unknown said...

a,ah a,ah aku nak kawin ! haha jemput ke majlis yee , teehee :)

|ShaChaPe'ah| said...

haha:D
sumpah cm nak kawen..
tp klu gaun2 cmnie nk pg mane je..
bkn kite ni artis ade event gempak2..hehe

Unknown said...

hahaha tahu tak pee chaa :)
alaa.. kan aku buad eventt. so baju baju cmniee kn patut ade, kihkih berangan je.. nk buad event ala ala fairytales gettuww !! hahak!

Qeena Jamil :) said...

haha! kawen jgn lupe jmput !

Qeena Jamil :) said...

haha! kawen jgn lupe jmput !

Qeena Jamil :) said...

haha! kawen jgn lupe jmput k!

ce tekan , ce tekan :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...