Sape follow dia comeyl , hehehe =)

Thursday, December 1, 2011

Laluna : a wish :)

dari novel ..
ke filem.
dulu aku penah berangan , kalau la novel ni dijadikan drama or filem, confirm meletup.. and mase cuti sem dlu aku dapat tau dari sorang awek name Lynn ni , Ombak Rindu bakal di tayangkan dalam disember 2011. impian jadi kenyataan weh ! hahaha so aku nak sangat sangat pegi tengok ! :)
sape nak teman angkat kaki cpt !!!! hahaha... aku peminat aaron aziz okay. he so awesome dalam ini story ! omg ... enceeemmmm , kachakkk , machooo ! pehh ;p hahaha. okay , nanti dah tengok , aku kasi review skit kat sini eh :) kekeke ;p

2 comments:

Muna rahimah said...

Nak ikuttttttttttttttttt ! hehe .


#follow you :)

Unknown said...

dah tengok dah yunkkkkkk ;) serius besh ! better you pegi :)

ce tekan , ce tekan :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...