Sape follow dia comeyl , hehehe =)

Monday, July 5, 2010

dilemma...


Dilemma bila ada 2 pilihan depan mate...
dilemma bila tataw nk buat pilihan
dilemma bila, dua,dua pun tak mampu tandingi yg satu tu...!!


sory guyss..!!
aku tataw npe aku takley lupe kn dy..
walaupun dy da blahh tinggalkan aku...

aku syg dy..
tkleyh nafikan tu...
benci betol jadi cmtuh..

ikot kn hati aku nk jek jadi playgirlll

lantak larh kn?
tapi aku tak la kejam cmtuh haa...
semata,mate sbb dy...

dy yg dah lupekn aku,
dy yg dah tinggalkan aku,
dy yg dah pergi jauh daripada kehidupan seharian akuh....

:(

sbb dy,aku dah kecikkan hati ramai orgg..
sbb dy, akuh tak boleh bukak hati ni untuk org lain...
sbb dy, sume sbb dy...!!

maafkan aku sbb aku still sygg kan dy.... :(

No comments:

ce tekan , ce tekan :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...