Sape follow dia comeyl , hehehe =)

Wednesday, August 11, 2010

Melayankan kehendak :)

ceritanya bermula dengan, kehendak salah seorang dpd kami ini
dia teringin sgt nk makan smthing tu...
mule2 ingt nk pergi ramai2, last2 tinggal 3 org jek...
kami pn memulakan perjalanan menuju ke destinasi .... (aku , sue, and qaqa )

sebelum smpai tu, kite org pi isi minyak dulu.. rm 10 kt shell kelemak tu.
bjalan, pnye bjalan (tayar la yg gerak... ) haha,kiteorg pn smpai ke tempat yg di idam,idam kan.... nasib baek aku pn minat pizza, if tk mmg aku tk layan la derr... kehendak,kehendak mereka... :D


sambil menunggu order kiteorg siap, sempat la snap beberapa pic... tok kenang, kenangan ... :)


aku adalah driver pada hari itu, sekali gus merangkap pelengkap kehendak minah kt bawah utk makan pizza! hohooho :)


si qaqa sempat pOsing, walaupun perut tgah kerok, kerok ... (bunyik perot dy ) haha.


sue sedang melihat menu , perut gah lapar tu haaa.....hohohoo :D


hmm, yg ni hargenye RM8.20 ... haha, ni yg regular pnye... sedap aw. aku yg order!
haaha.. :D


nilah makanan tok 3 org yg sgt2 mengidam nk pi makan pizza hut .... ceh! hahahaha


ni pizza yg kiteorg makan tok melempias kn kehendak..hahaha
Hawwaaii chicken ,, nyummmyyyy!!!


ni plakk dessert yg diorder oleh si QAQA gn si Sue ... aku rase sikit jek, manis la..hehe, lgpun aku tk bpe suke ice cream sgt...heee , bagi korg yg suke ice cream tu, msti terliur tgok an ? hahah.. :D


last, kiter org da tk sgup nk abis kn makanan tu sume, byk sgt..haha,
akak pizza tu di panggil tok bagik bil... RM85.85 !!!
hamekk kau! hahah, kerana melayan kn kehendak pnya pasal.. sorg byr RM28 ..hee! dinner for tonitee!

lepas byr, ktorg pn bgerak baleek la ke rumah sewa ksygan kami di TAMAN Dimensi.. :)

tamatt!

p/s : lenkali makan beragak2..hahahahaa, tapi if dah mgidam nk wt cmne kn ? hoho :D

No comments:

ce tekan , ce tekan :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...