Sape follow dia comeyl , hehehe =)

Friday, April 1, 2011

Kaulah Idaman hati !

hello dear !!! before meraban, aku nk luah kan perasaan aku dulu tok hari ni... satu benda yang aku dah lame duk pendam2, kang orang ingat aku ape pulak kan ? haha.. aku nak sangat dengan kau.. tapi nape aku susah sangat nak dapat kau ? perlu kan pengorbanan kah semua ini ? aku kena usaha lebih keras dan gigih untuk mendapatkan kau, but sumpah if aku dapat KAU ! aku nak HUG kau hari2 ! sikit pun tanak berpisah ! omg ! be mine pless ! really2 admired kat KAU ! dah lame pendam kot ! orang lain jek buat2 tak paham hati aku ni ... !
oh my NIKON , (boleh panggil my ke ? lom beli lagi pon ) haha..

dah lama mengidam .. and nak sangat2 ! AYAH ! orang nak CAMERA NIKON ! dapat 1 pon jadi lah, ( bpe banyak kau nak gile ! haha )

before degree pless ! huhu ( aku nk keje betol2 ! kumpul duit ! )

hey NIKON! you'll be MINE ! okay ! :)


by lalun :


you will be MINE one day !


i'll make it sureeee ! ily! haha biol !

No comments:

ce tekan , ce tekan :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...