Sape follow dia comeyl , hehehe =)

Saturday, April 16, 2011

life without friendship just like a day without sunshine =)

assalamualaikum korang!
hey2..! entry kali nie, aku hangout lagi with lovely KAMI, just esan jek tadeee.... dia busy nak final agaknya sebab tu tak balik kampung , hehehe !
mase nie aku tade niat pun  nak merayap bagai, zul la, asyik cakap bosan... bosan .... cik maz plak nak pegi uptown katanye nak beli seluar, so last - last lepas hantar adik aku pegi skewl , aku singgah umah cik maz , FYI , time tu aku tak mandi lagi kot , hahaha... ( cam biol pagai kan ) , okay, okay ... layan pic nie ye :)
time : 5:00 pm - 10:00 pm
location : Jusco Baru

cik maz :)

ciros sebok interframe, yang zul plak, puas aku suh siyes amik pic, kemain payah lagi,ish3
cik maz men sengeh jep, ko tengok zul ? grr, tensi aku suh dia posing...dush! cm sengal. haha
comel tak, comel tak ? haha :)p

sempat lagi aku mencapub kan . haha
sempat aku men snap-snap lagi, haha


btw, i heart them so much, lepas balik daripada JJ tu , cik maz dapat mesej kena balik awal pulak .... :( so kiteorang tak jadi lah pegi uptown , straight balik jek hantar dia. sampai kat umah dia, tade orang pon, tapi dia duduk rumah jugak , after that , aku , ciros dengan zul pegi makan kat GANU , huu ( tempat port KAMI lepak kalo nak melantak lepas berjimba ) ehehe .

lepak gan diorang macam-macam cerita keluar, layan AF lagi, hahah. dah lame tak lepak macam tu , cume bile yang lain tade jek lah rase pelik sikit , but aku tetap have fun kua dengan korang, letey gelak ! ish2 ! hehehe, thanks to ciros sebab drive kali nie. cik maz, kite first time duk belakang kan ? hahaha... pasnie aku nak rase .. mr. zulfikri drive plak ! ko bawak kapal wok ! hahah... fikri , aku tatau ler .... cepat-cepat amik lesen .. hehehe , okay done for dis entry ! ( tunggu cik MAZ edit pic) aku upload yang mane okay jek nie.. hehehe :)

by lalun : lepas nie, aku dah habis praktikal, hari-hari bole lepak dengan korang macam dulu-dulu, but nak cari kerja la.... duit poket penting tu. hehe

credit tu  : zul , thanks sebab belanje karok bro ! (memang hobi kitaorang karok jek pun) 

No comments:

ce tekan , ce tekan :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...