Sape follow dia comeyl , hehehe =)

Thursday, May 19, 2011

LALUNA : Demam T_T

Assalamualaikummmmmm.....
auchhhhooommm! erk..sory. *sambil lap2 hidung. hee..
entry nie di post sebab nak mengadu semata2 .. haha.. motif la lalunn oit.. ngadeee betol ;p
yelah... mane tak nye.. aku nie makhluk yang susah nak kena demam actually . Alhamdullilah , bersyukur pasal tu.. sebab tak la selalu menyusahkan orang kan ? heheeh.. tapi masalah nye.. sekali kena demam. memang la tumbang terus .. tak mampu nak mangun dah .. kena rehat je..

cam today .. aku just masak .. sambal telur dengan sayur masak tumis air.. nak goreng ikan ke , ayamm ke.. masak kuah-kuah sume .. tak larat... T_T

Semalam mase kuar ngan fikri ..aku okay jek lagi .. selesema jek la.. just bersin selalu .. harini.. bangun pun tengahari get genn.. ;p cane tu ?tak larat ouh..sumpahhh.. *tapi bole la update blog kan ? haha.. nie taip jehh.. bukan buat ape pon... berapa jam mase nak habiskan satu entry nie..taip sambil baring ..sebab bosan :(

peneman aku hari nie..
-laptop and broadband
-minyak cap kapak.. (penink pale)
-tisu (lap hidunnggg, yerkk ! )
-hp... (malas nak reply msg..sory T_T)
-air satu botol, yelah oranng demam kan kena banyak minum air. hee, sebab bibir dah kering sangat dah nie T_T
-panadol ? hahaha..sory chaa.. aku memang susah nak makan ubat... lagi rela pengsan.. ape benda ntah perangai. hohoo :-d

now nak rehat jehh. perut dah kruk2 bunyik... lapo , tak makan lagik :( ngidam MCD fries ... keh3..
ngadeee... alrte.. bubyeee korang..

*semalam fikri tegur.. weh.. aku tengok ko sejak duk rumah nie jerawat makin naik.. ko buat ape jeh ? walaweyh.. sentap mak kejap nok ! haha.. naseb baik yang tegur tu .. fik .. my bestie.. dah anggap cam sedara . ape budak-budak ni panggil.. adik aku . haha adik la sangat. ;p
if orang lain.. mau koyak 40 inci muke aku ! yela...yela.. mybe duk umah ni banyak berangan... srott3.
tade keje nak buat kan.. camtu la.. jadinya. takpee..pasnieee.. aku jage baik2.. naik cuti.. dan licin jeh ! *yeke lalun? haha..ntah , tatau .. :(

lalun : hobi aku pakse orang makan ubat time dorang sakit, tapi bile time aku .. aku lari dulu bile nampak ubat , ngiahahahaha ;p

bubye.. i need some rest for now T_T.

5 comments:

aryuyidIary said...

wutwut..cian kau eh demam,jangan luper makan ubat..tc dear ;)

aryuyidIary said...

demam eh..kau jagn luper makan ubat biar cepat semboh..tc dear :)

|ShaChaPe'ah| said...

haha:D
ape da muke kental tp tkt mkn ubt..naseb ko da mkn ubt skrg nie..klu x, rmi2 bebel kat ko..hehe;p

weyh!pacik tu ckp cmtu kat ko ke??
perghhhh mulut tade insurance itu bdk!haha:D muke cm nsem sgt!hee

Unknown said...

@aryuyidlary
thanks you macik fariha. hehehe.. dah sehat dah weyh.. maseh2 :)

Unknown said...

@shaChaPe'ah
hahaha...
bukan takot, tak suke jeh kat ubat tu , sebab ubat tu tak sedap ! haahha..

a,ah chaa..siot je kn ? haha sentap mak nok, kekeke.. ;p nasib dia yang tegur.. aku tk terase pon... ce wan ke.. or orang lain, mmg mak sentap sgt2. ;p heee

ce tekan , ce tekan :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...