Sape follow dia comeyl , hehehe =)

Sunday, June 26, 2011

Laluna : Habis Kerja ! yahoo !

Assalamualaikum . ! hiyarkkk ! wachaa ! *over plak an .. padahal daripada balik kerja tadi lom tido2 lagi .... kih3, rindu laptop pnye pasal weh ;) rindu kekwan , rindu fb , rindu blogging , hohohoho ... padahal baru 2 hari aku tak on9 , kih3, gelabah gile pnye budak ! gedebush !

for 5 day's aku kerja kt Jusco Baru Melaka tu .. macam-macam experience aku dapat weh ... handle customer ,yang datang macam-macam ragam plak .. muke happy lain, yang peramah terlebih lain , yang marah-marah lain ,yang banyak songeh lain .. haishh.. pesanan akak HR tu , walau macam mana customer tu buad perangai sekali pon .. yang penting muke kena SENYUM ;) and sabar . haha..

btw, kerja aku kat JJ tu , tak lar susah mane pon , just wrapping je .. tapi siyes ly besh doe.. macam-macam aku belaja .. balut hadiah ni .. nanti aku upload pic eh ;) skg line cm bongek, tak mampu nak upload , mate pon dh bulau-bulau dah ni . hahah..

thanks to my lovely SISTER , kak DYA :) thanks for all yang akak dah ajar kat orang.. hehe... kak Gina , Zack , ZAZA , Adam , Syed Hassan , kak Yati .. haa .. itu je kot yang aku ingat aku penah borak ,yang lain takde . ehe ..
hari - hari drive daripada merlimau ke JJ tu .. balik kul 12 or 1 am ... gile tak ? hahaha siyes letey sebab tak duduk kekadang lar .. lagi - lagi mase J"CARD"S day tu .. omak ait ! ramai doe ! memang letih nak membalut hadiahnye...

daripada sekecik-kecik benda hingga ke sebesar-besar mende jadah nak di balut nye.... ! trolley budak kecik tu , periuk nasi , baju , barangan barbie , ade kotak yang setinggi peti ais .. ! aku balut sorang tau mase hari Jcard tu ! hahaha .. cam hantu bungkus aku keje kan ! kih3 ...
then .. aku jumpe MIss Muna and Miss Nashrah , dorang shopink kat tempat situ .. aku balutkan dorang nye TOTO , besar doe ! hahaha... lantak kan :)

*sadis story, last tadi, aku kena balut ARAK ! bodo tak ? ish.. nasib baik kerja tau :( sedeyh aku ... aku ngadu kat BABU ;p haha.. hmmm.. tu lar first and last , siyes ly  , tanak dah .. ! hmmm

pape pun ,
thanks for those moment ... lepas ni tatau lar nak keje kat mane , duit gaji lagi 3 hari dapat, tu untuk raya k ... hahaha  aku dah aim baju raya , *puas dah ganti lom lalun ??? ;p

okay done for now , i miss my KAMI lar .. hmm .. tatau la camane skang , sume cam busy jeh .. :( group page pon tak update .. hok2.. sedeyhhh ...

for g2 plak ..
bulan 7 ni nak kuar ek ? hahah insyallah kalo aku ade uwang yepp. teehee..

for bff : shuk, and achik (zira skali ) korang mane ? mane ? haha achik sory, keredit tak ade ! can't rep dear... hari tu gah text-text terbusy lak, pastu balik kroih2 sudah .. sory.. heee ...



lalun : sory kalau ade yang saya tertinggal tok di story kan . sesungguhnya saya adalah makhluk yang biasa , yang sedaya upaya menyenangkan hati semua pihak .. hope korang tak benci and menyampah kat lalun nie ek ..sory for being unperfect friend selama ni . *emo lak tetibe, hahaha

*Qaqa cakap mrs. S kencalam .. ape motif dia ek ? nak mintak maaf balik kah ? hmmm.........

No comments:

ce tekan , ce tekan :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...