Sape follow dia comeyl , hehehe =)

Friday, January 20, 2012

laluna : aku bukan pujangga



aku bukan hebat sangat ..
berceramah motivasi sini sane ..
lambak kan nasihat ..
kata kata .. perangsang..
motivasi pada kawan kawan ..

aku manusia biasa ..
yang hidup dan bernafas ..
dalam dunia yang sama.
cuma kita dalam situasi berbeza..

aku .. aku ..
kau ..kau..
dia..dia..

asing.
tapi tetap menjalani perubahan demi perubahan..
tak semestinya sentiasa di atas puncak...
dan tak semestinya sentiasa di bawah tapak kaki...

mungkin hari ni hari kau ..
esok hari dia...
luse plak hari si polan..
berpusing berpusing...
tapi tetap pada paksi nya !


hidup ini sangat adil jika di teliti secara sahihnya..
di renung..
di amat..
di teliti..

hari ni kau kata orang..
silap silap esok kau pulak buad..

hari ni orang sibuk mengata kau ..
if bukan dia.. anak dia yang kena..

adil doe ! serius!
aku tahu. sebab ape ? sebab aku MANUSIA. biasa , normal :)

lumrah hidup.
baik di balas baik..
jahat di balas jahat..

tapi ade baiknye kalau yang jahat di balas baik..
mudah mudahan mereka tersedar. (kalau masih punye hati kala itu )
untuk berubah ...

wallahualam.


laluna : selagi bernafas. jangan kedekut dengan perkataan maaf dan, open heart for something yang bernama kemaafan. insyaAllah . ikhlas. wallahualam. :)

No comments:

ce tekan , ce tekan :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...