Sape follow dia comeyl , hehehe =)

Saturday, February 18, 2012

Laluna : Dear Allah swt . :')

this is the end, no ! this is the beginning.


ape yang Allah swt jadikan ..
ade sebab , ade hikmah, ade penawarnya ..
Allah swt jadikan or berikan sesuatu tu bile kite memerlukan nye.. 
bukan sbb kite yang nak , or mintak..
dia lagi tahu ape yang kite perlukan ,
sebab dia yang ciptakan kita..

aku ingat aku paling teruk dugaan nye hari ni ..
rupenye ade lagi yang hilang orang yg dia sayang ..
buat selama lamanya...
aku doakan dia tabah ..
takziah untuk dia.. :')

bile kite sedih, ade orang lagi sedih dari kite..
bile kite gembira , ade lagi yang lebih gembira..
walau ape pun yang berlaku..
aku akan sentiasa bersyukur dengan ape yang ade..
alhamdulillah :)
semoga makin kuat untuk menghadapi hari mendatang .

utk awak..
saya doakan awak happy..
itu je termampu saya buad utk awak..
kite tak sempat nak selesaikan masalah ni dengan baik..
masing2 ego..
i dun know..
but.. this is the best.. 
for US..
insyaAllah.

for future.
kite tak tahu ape akan jadi..
kite doakan awak bahagia.
walaupun someday with someone yang bukan 'kite'
kalau baik hati..doakan kite jugak. :)
barang2 awak..
kite simpan..
it's for memory..
jangan benci kite. 
tak suke gado please.
kalau terjumpe, senyum jelah.
it's history kan.

okay then,
thanks a lot's mr ex boyfriend.


2 comments:

CIK YAYA'NA said...

become a single again!

Miss Lalunn said...

this is the last chik :')

ce tekan , ce tekan :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...