Sape follow dia comeyl , hehehe =)

Thursday, December 23, 2010

tagged from iema mspg :)


1.Anda ada berapa hp??
dua

2. Jenama Hp anda??

nokia
samsung

3. Function Hp anda??

basic function cm byse .. pstu :
-mp3
- 3g
-wifi
-gps ( tk reti gune pn )
and
-others :)

4. anda menggunakan talian ape??

Maxis and Celcom lorh.

5. Jimatkah anda??

jimat ? haha.. topup rm 10 ,
2 hari dh setel dh..ntah sape aku msg pn aku tatau..
i'm single oke ..so cnfius skit kt situ , hmmm -____-'

6. berapakah anda menghabiskan wang membeli topup dlm mse sbln??
ehehe, ta kre la plak..

sebulan ? kalo dh sehari rm 5 ...
ko kire la sendiri ! bangkrup bapak aku ! haha ;p

7. berapakah msg dlm inbox hp anda??

lebih 200.. penat aku delete, haha

8. siapakah yg paling bnyk muncul dlm inbox anda??

boyfriend tade , kawan2 jelah..
yg terpaling byk..
Muhammad Hazwan bin Raman , kot ..haha ;p

9. ketika menjawab soklan ne siapakah penghantar msg yang last berada dlm inbox anda??

si kepeng kuase dua tu la, wan kidz , sape lagi berjage mlm bute ni kalo bukan dia .. haha ;p

10. apakah perasaan bile bc msg tersbt??

ntah. haha.. manis tade,masam tade, masin tade...
rase cm tu , cm tu jelah..haha tapi besh la msg ngn dia
(ko jgn pasan sgt aw ;p )

11. perasaan anda bile kwn anda menyebarkan no Hp anda??

rase nk maki dia ckup2 ar pe lagi !
dh tade keje len ke nk wt... hahaha .. bongok !
if nk promote mber pon, gune le care halal ! haha

12. anda gembira bile dpt msg dr seseowg??

seseorg yg mane satu tu ? haha.. ikot org ak,
a
de yg aku tanak dia bg msg lgsung.. -,-' kejam ek ? huu

13. berapa laju anda menaip msg??

laju cmne tu aku tatau le nk ckp.. tapi mmg laju ler,
and aku pantang gile org bls msg lmbt pastu tatau nk say sory ,
ingt aku ape, tunggul ke nk tgu ko reply msg ! haha ;p

14. berapa kerap anda ber3G??

jarang .. org salu ler 3g aku , tu pon g2 ..hee :)

15. ringtone yg anda guna??

diff ringtone for diff people
g2 - dakmie, yang terindah
maznah - say okay, vanessa hudgens
zul - fuck you , lily allen
fikri - let me in
wan kidz - zabarjad , karam
ayah - ringtone paling skema yg bunyik kring2 tu .haha
yg lain .. Train - hey soul sister !

16. bunyi untuk message alert??

same je sume
lagu INsyaAllah by Maher Zain :)

17. berapa gig memory card anda??

4 GB.. :)

18. name owg yg anda ingin tag??

qaqa
anna
suee
maznah

amik la oke. hehe . sile2,
thanks ma :)
lebiuu !! huhu

No comments:

ce tekan , ce tekan :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...