Sape follow dia comeyl , hehehe =)

Saturday, May 28, 2011

Laluna : Markah Imuniti Akademi Fantasia 9 minggu ke 8

Assalamualaikum ! ;)
baru lepas tengok konsert yeah ? hehe anda sume berpuas hati ke dengan keputusan imuniti tadi ? aku tatau la.. aku puas hati ke tak .. fine! sora si fina tu memang bagus , aku tak menafi kan nye, tapi dalam firasat aku , si Hazama tu lagi layak tuk dapat IMUNITI tu .. hmm ni bukan sebab aku fans Hazama k .. aku Fans Erul .. but aku cakap berdasarkan persembahan. Hazama stylse as performer .. aku bukan tak suke dia , tapi aku tak berminat , dia bagus. tapi aku tetap minat erul ! hehehe .. 






 ni aku sertakan markah dorang .. aku dapat daripada Fan Page Akademi Fantasia 9 :




Markah Tenaga Pengajar (Minggu 7) + Undian SMS


(Minggu 8) = Markah Keseluruhan)





1. Fina: 43 + 10.37 = 53.37

2. Hazama: 41 + 12.30 = 53.3
0


3. Azri: 36 + 9.34 = 45.34

4. Erul: 36 + 9.14 = 45.14


5. Lena: 36 + 8.85 = 44.85





kite jumpa di konsert yang ke sembilan pulak yeah ! chayok2 ! hanyoseyo ! *betol ke..hahaha blasahh jeh! ;)



2 comments:

|ShaChaPe'ah| said...

aku da agak da msti fina..
sbb dorg nk fina kat final..tkt if die trkuar..undian slalu rndh je fina nie..haha

Miss Lalunn said...

hahahaha. aku tak minat dia !!

ce tekan , ce tekan :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...