Sape follow dia comeyl , hehehe =)

Saturday, May 28, 2011

LALUNA : lalun kena pantang ? ;p

Assalamualaikum wahai saudari ,n saudara jugak ! hohoho !
aku takde benda nak share pon ,its just nak mengingat kan diri sendirii , wahai lalun , mulai hari isnin ni ... kau kena berpantang...!! *hape kes plak nak pantang-pantang bagai ni ? baru lepas bersalin ke ? hahaha...merepek, kawin pon belom lagik...;p

tak..tak.. nie berpantang untuk kebaikan diri sendiri ..kalau dulu , aku bukan jenis yang jage penampilan nie , men blasah jeh pakai ape-ape pon ... setakat jerawat tu , takde hal la nak keluar rumah, then aku dulu cukup pelik dengan perempuan yang bile ade jerawat even satu pon , mesti mengelabah gile babik ... sampai tanak keluar hangout ape sume, ape yang di takot sangat pon aku confius, hahaha..!

but now .. baru la aku tahu , and aku mengerti .. sejak-sejak aku berkecimpung jadi ladies sopan and budget cun nie... aku belajar macam-macam benda, btw, aku punye bahase pon dah sopan okay, it's not plastik or whutever , but aku belajar untuk jadi perempuan melayu sejati, muahahaha , mengelabah la kau lalunn, kih3.

weyh. atleast aku nak berubah weyh...korang nak tengok aku budget macho cam dulu-dulu ke ? kang sume kena belasah, kena maki hamun kang.... ganas plus brutal weyh ! hahaha... now, mane ade dah kan ? aku drive pon dah sopan-sopan gitu.. takde drift - drift dah :) alahai..sejok mate memandang... dush! geli bace, hehehehe.

okay - okay , now ape yang perlu di pantang oleh lalunn ialah :

SAY NO TO :

-kacang .. so tak bole makan could nine T_T
-makanan berminyak ... (goreng-goreng tu harap maap ye lalunn ) T_T
-telur ... nie pon tak bole. ade orang pesan. so kite followwww...;p
-sentiasa makan banyak sayur-sayuran and buah - buahan . :)
-diet sikit ples...
- untuk kolestrol plak.. kurang kan tido lambat ;p bole ke lalun ? haha...
-jangan makan tengah-tengah malam ! *hobi aku kot nie.


lalun : say to myself, semoga berjaya sayang ... nak berubah kena ade tekad ! so , go go chayok ! :)

No comments:

ce tekan , ce tekan :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...