Sape follow dia comeyl , hehehe =)

Thursday, June 16, 2011

Laluna : Nora Elena (the end)




Assalamualaikum ! ;) hohohoh... aku baru je lepas tengok Nora Elena .. dah tamat dah cerita tu .. siyesly besh ! sebab Aaron Aziz berlakon kot . haha aku memang minat dia  :) tapi bukan semata-mata sebab dia hensem , tapi sebab lakonan romantik dia tu , adoi ... hahaha. ingat senang ke ade lelaki nak romantik camtu zaman sekarang nie ... ;pp

kemuncak cerita ni agak mencemaskan jugak la, tapi pelan-pelan dia susunn jalan cerita tak nampak crowded sangat .. masa anak dia kena culik tu . aku suke watak yvonne tu ..sape name minah tu ? aku dah lupe . hoho.tapi lakonan dia memang baik wok ! hahaha... jadi watak perempuan yang gile and and sangat obses dengan SETH .

dengan bantuan ins.amir , yvonne berjaya diberkas, dan bayi mereka selamat , ;) omg ! bole gile doe, kalo dapat tau anak yang baru lahir cmtu kena culik dengan orang. huru hara hati doe.. ending dia .. nora cakap " mestilah sayang mane bole tak sayang .. " tu ayat paling indah yang dia pernah cakap kat seth. (seth cakap lar ) hahaha.. sweetnyeee :)

bile last tadi , dia ulang tayang balik moment-moment dorang. siyesly sweet gilee si SETH nie.. i wish i would have someone macam tu satu hari nanti , ade agama, tanggujawab, and sayang serta setia pada isteri dan keluarga yang dibina .. ;D insyallah. amin. hoho over lak! hee..








hope lepas nie ade lagi lar cerita yang besh untuk di tengok .. rugi nye aku kadang-kadang tak tengok cite ni, mase mule-mule start tu je aku tengok, pastu agak-agak nak habis baru aku layan , yang tengah-tengah aku tak tengok sangat , maybe sebab waktu magrib, time-time "cuti" rajin gak lar aku nak layan kan . hehehe ;)

okay done ! :) semoga sume puas hati dengan kisah Nora Elena tu .. congratz tu TV3 , sebab sekali lagi berjaya tarik perhatian penonton dengan sajian rancangan tv yang terbaik ! now , layan berita ..
jom ! banyak benda yang kite kena amik tahu , jangan syok dengan dunia sendiri je, ape jadi dengan Malaysia pon tatau . hahaha over sangat, okay byeee :)



lalun : jangan pernah takot untuk memaafkan , sebab kadang-kadang di sebalik kemaafan tu , tersirat satu kebahagiaan yang indah yang kadang-kadang kite sendiri tak pernah jangka.. :)

8 comments:

mmz said...

hahaa..akuh suke gile cite ni lah gile!! :D

Unknown said...

patutlah cite ni besh gile cam kau gile ! hahahaah :D

|ShaChaPe'ah| said...

aku siap ckp ngn fik..
suh die jd cm seth tan..
tp die mane ade perasaan!haha:D
ko carik kn aku sorg cm seth tan bole???romantik gler!!!
aku trsnyum2 tgk cite tu..wlupon hny berangan..nk dpt btul2 org tu keras cm batu pulak..haha:D

Unknown said...

hahahaa, kau ckp kat dia time tu, dia balas ape weyh ???

|ShaChaPe'ah| said...

die ckp kawen nnt..skrg die suke kasar2..huh!mmg xkn brbunga la hati aku dok dgn die..die suke kasar katenye..xsuke romantik2 nie..ntah pape!!haha:D

reen said...

i pun minat! suke la gmbr tepi pntai tu.

niceeeee view! :D

mmz said...

haha..lalun biol. :p untung lah dah ade nk lg...muahaha..

Unknown said...

sha : yeke ? hhahahaa ,biol pnye fik ! tkpelah, lepas kwin baru HALAL then ko nak romantik caner pon , bole ;)

Reen : heheh kn reen kn ? i ade cite tu , but can't play, so sad :(

MAZ : hahaha .. ape yang nak lagi gile ke ? haha ;D

ce tekan , ce tekan :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...