Sape follow dia comeyl , hehehe =)

Saturday, August 27, 2011

Laluna : Awak .. awak .. :')

2:52 AM


AWAK ..


awak , awak ..
awak tahu tak kita suke awak .. :)
ermm awak tahu tak kita sayangg kat awak :)
hm ... awak tahu tak .. erk.. kite cintakan awakk..

awak , awak ..
kite selalu perhatikan awak daripada jauh tau ..
awak perasan tak?
kite selalu amik tahu pasal awak ..
er... awak sedar tak ?
kite selalu ambil berat pasal awak.. selalu sangat..
ermm tapi awak tak tahu kot ... :(

awak awak ..
awak tahu tak .. kite selalu risau pasal awak ..
hmm kite pon selalu jeles bile ade perempuan dekat gan awak ..
sebab kita tak bole nak buad camtu..

awak ..
awak tahu tak ..
kite selalu sakit sebab awak ..
kite selalu menangis sebab awak .

dalam hati kite ..
awak je yang ade ..
tapi kita tak mampu nak cakap ..
kite diam je bile tengok awak ..

kite tak mampu buad ape ape tok tunjukkan sayang kite kat awak ..

awak awak ..
awak tahu tak kite rinduu sangat kat awak ..
selalu teringat kat awak ..
tapi kita tahu .
awak tak ingat kat kita pon ..
awak tak rindu kat kita pon ..
awak tak kisah langsung pasal kita..
tapi tkpe . kite okay je :)

walaupun awak tak tahu ..
awak takkan tahu ..
kite tetap nak simpan perasaan ni ..
sebab kite sayang awak ..

Kite pernah cuba untuk buang ..
tapi tak boleh..
sebab rase sayang kita kat awak kuat betol..

kita doakan awak bahagia dengan kehidupan awak ..
sebab kite tak mampu nak bahagia kan awak ..
kita tak mampu nak tunjuk sayang kita kat awak.. :(

kita doa jugak ..
supaya satu hari
ade orang bole jaga awak ,
tengokkan awak ..
dan sayang awak lebih daripada kita :')

awak pon doakan kita eh ..
jumpe orang yang bole sayang kita..
yang bole jaga kita..
supaya kita bole .
lupekan awak :)

semoga berbahagia awak ..
lalunn : kalau berani jatuh cinta , kena berani jugak untuk jatuh terluka :')

7 comments:

Kumbang Jingga said...

manisnya entry ni...hehehe

Miss Lalunn said...

tp kn lagi indah kalao ade rase manis dalam hati bile taip entry ni .. thanks .hehe :)

Anas Clay said...

tapi kenapa jatuh terluka, sedangkan kaki tidak pernah cuba untuk melompat? jgn pernah putus asa, kejar dia =)

QAQA atiqah said...

awak awak , kita belum kuat tgk awak dgn org lain , tapi kiter tetap doakan awak epy :')

|ShaChaPe'ah| said...

hurmm..
for sum1 rite??
semoga kuat dan tabah!:)

Miss Lalunn said...

anas : aku tak bole .. :(

qaqa : yuppp.. me too :'(

sha : yup.. :')
org yg menangis dan meneruskan hidupnya lepas tu, lebih tabah daripada yang tk penah menangis langsung kn cha.. :)

I'rule Ridzuan said...

kau sakit kan..........tu yg kau keluar bnd mcm ni hahahahahahahaha by the way nice word

ce tekan , ce tekan :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...