Sape follow dia comeyl , hehehe =)

Wednesday, October 26, 2011

Laluna : tak sabar nak konvo and pulang ke merlimau :)

Assalamualaikum ;)
hai hai hai korangggg smuee :) sehad tak ? hopee semua tengah sehad sehad and berada dalam mood happy happy belaka. ehe.



pada yang dah selamat menjalani istiadat konvokesyen especially UiTM student , lalunn nak say congrat's to you guy's . hehe . segala penat lelah bertahun study dah terbayar kan :)
seronok sampai nak nangis . bile dapat scroll tu , plus ucapan tahniah yang tak putus putus dari family and rakan rakan tercinta. Alhamdulillah. :)

Pada my dear fateha , azureen and miss ( fasha ) , congrat's for you convocation tomorrow sayangg ! :) tak kisah la kat Perak ke , kat DATC Shah Alam ke. janji kite dapat konvo kan :) terbayar hasil titik peluh kite 3 tahun study OM tu . hehehe..

To all my dear friends OM dari Melaka. I'm really have fun with you guy's siang tadi. seriusly. dah lame tak bahan membahan macam tuh. hehe grup TKG , kelas domt A , Domt B and my lovely domt C , bergabungg :) seronoknye. walaupun tak dapat nak spend time lame. amik pic camtu camtu je. pon dah alhamdulillah dah. dapat gak ketemu. hehe..
ade yang dah makin uptodate. kemainnn semua nye. hehe.
sorry pada my lovely G2 . tak dapat nak spend time sesame sangat sayang. sebab rushing kan. kalau boleh nak je join korang lepak kat sunway pyramid tu . but you know , i've to balik KL a.s.a.p . nak pegi sungai buloh lagi. semua ade family planning.. family first kan. hope semua paham. - -''

plus , dengan title as event management student sekarang , dah makin jarang dapat spend time gan all my sayang semua tu. hmm.. nak buad macam mana ,dah tak same kos. pastu asyik asyik aku yang keluar. sbb ade assignment. discussion, meeting. :(
thanks sebab banyak tlg pasal rumah. baju. and everything. sayangg korangg :)
maaf sebab selalu menyusahkan gak.. takpelah kalau nak merungut. aku paham. ;) maafkan aku eh  . huhu.

gambar. mase mule mule masuk puncak. bile leh amik pic ramai ramai cani lagiK ? - -''

hope sabtu ni kite ley spend time gak. walaupun skit :) okay.

second part : MERLIMAU

hoho..esok aku akan balik ke tempat asal. tempat jatuh terlentang nye seorangg laluna kat situ. tempat lahir. family . tersayang . semua la. ehe.


rindu ini budak ketat ketat ! :(

aku ase aku dah cukup kuat untuk balik. harapnye semua akan okay okay je, doakan perjalanan first ni selamat ye. ;) 3 jam perjalanan. pehh ! aku lom penah drive jauh camtu. hehe. melainkan yang sesat mase nak balik kl tu . hahaha. itu lain cite ah.. ;p

rindu kat ayah, rindu kat firdaus. , kat tokbah , kat wan , kat cousin2. ohohoh..
rindu umah merlimau la senang cite. hehe ;)

aku bawak balik kak ngah . thanks sebab sudi temankan kak long petang tadi :) sian kak ngah kena jadi photographer tak berbayar. hehe. plus sebab karaoke hari tu. eheh duet dengan pokde lagi. sporting kan they all. dengan adanye dorang. aku rase aku dengan dengan semua. tak rase sangat homesick tu :) thanks. thanks .

me and syira. (kak ngah)


btw. to my lovely MOKDE . ALIAH TAWIL : congrat's sebab dapat naik pangkat. alhamdulillah. beliau akan start daftar kat tempat baru 1hb ni :) wish her gud luck for that. sejak akhir akhir ni banyak berita baik . sangat sangat bersyukur mengenai nye. thanks Allah s.w.t :)



alrte. rasenye dah over sangat bebelan aku kali ni. nanti next time. aku membebel lagi, pasal konvo plak ye.. ehhe ;) thanks sudi membace. sile la like kalau suke :) follow me. i follow you back. tinggakan link kat tepi tu ye. thanks follower . lebiuu :)


Laluna : my step in life move faster than my heart. because my heart still there ,with you.
you take it far from me.. so i'm heartless. ;p

3 comments:

|ShaChaPe'ah| said...

alhamdulillah..
congrats 4 ur graduation :)

|ShaChaPe'ah| said...

alhamdulillah..
congrats 4 ur graduation :)

Unknown said...

thanks sayangggg ~~ !!! :)

ce tekan , ce tekan :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...