Sape follow dia comeyl , hehehe =)

Wednesday, February 1, 2012

Laluna : Melaka , Happy Hangout ! :)

Assalamualaikum :)

layann jelah pic ni , aku takde mood nak membebel . okay!
hehe.






aku mmg gile nasi ayam penyet. 




fuh.. ade club baru kat melaka! ;p
 - MIX . sebelah tempat karok .
cinta kristal - lagu favourite qa syieka

memula tak rase nak nyanyi tapi layan kan aje , 2,3 lagu . ;p



lepas je karok terus balik . sebab pinjam kereta kak long kan, kang dia gamok . mampuihh den.
rushing gile balik . hoho . viva hitam ni punye pasal.
tapi traffice jammed so sempat la si qaqa snap pic pic kat tepi jalan ni .





kedai makan cina yang paling ramai orang , sanggup beratur panjang seyh. ape benda ouh dia jual ? sedap sangat ke ?
-wonder-

then , home sweet home :)
ni la kampung aku : merlimau :)

walaupun dapat lepak kejap je.
thanks la qaa aiman :)

rase nak balik melaka plak. hmm
tunggu lepas antar aiman (cousin aku)
pi UTHM kot.. aku balik melaka sat.. :)

sewa rumah tiap tiap bulan bayar jugak .
rugi je takde duduk rumah tu . hmm
balik awal laaaaa nanti . :)

okay merepek jugak . sbb boring.
nak basuh baju, makan then. boring again ;p

kbyeeeee :)


laluna : try try try sampai dapat balik . imy. :|

3 comments:

moharaf said...

ada harapan nak masuk AF ni. lalala

Miss Lalunn said...

mmg impian ;p
tapi musim AF dah tamat broooo .. haha ;p

CIK YAYA'NA said...

sedap lagu!

ce tekan , ce tekan :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...