Sape follow dia comeyl , hehehe =)

Wednesday, July 25, 2012

Ukhuwah Fillah Abadan abada fin Jannah :')


Ya Rabbi..
aku bersyukur kehadrat Mu..
dikurniakan wanita wanita solehah sekeliling ku..
yang menyintai dan mengasihi ku..
serta menyayangi aku..
seadanya aku..

Ya Rahman..
kasihlah mereka..
pelihara lah meraka..
sesungguhnya ..

aku juga akan mencuba..
menjaga persahabatan ini.. 
selama lama nya..
dengan izin Mu Ya Rabbi..

Hasrat ingin ke Jannah Mu..
takkan aku berjihad sendirian..
ingin sekali ku bawa semua yang mengasihi ku..
di kiri kanan ku..
di hadapan dan belakang ku..
bersama sama menempuhi..
membawa bekalan..
menuju hari Pengadilan..
sebelum bertemu dengan Mu..

wahai sahabat sahabat ana yang tercinta..
setiap teguran, setiap perlakuan..
bersebab..
aku menyintai kalian kerana Illahi..
dia yang memberi rasa ini..
pertemuan kita, perpisahan kita kerana Nya..
semoga persahabatan kita kekal abadi Selama Nya.
Lillahi Taala :')


Jazakillahukhairan for all the moment,
for all the assist, the tears, the happiness..
i enjoy my life, with you guys..
semua yg bergelar ukhti kesayangan ku..
tak terlepas walau satu pon.. hati ni merindui kalian sayang. :')
semoga aku di beri kesempatan utk bertemu kalian..
semoga di panjang kan umur utk itu..

aku khuatir sayang2 ku..
andai ini ramadhan terakhir ku..
andai syawal ni perpisahan kita..
hati ku tergerak..
terdetik.. aku tak tahu kenapa..
rasa rindu ingin bertemu Maha Pencipta lebih membuak buak ada nya...
akan tetapi menyedari akan diri ni..
amal dan bekalan utk bertemu Nya..
belum mencukupi..

aku masih belum mampu berhadapan dengan Nya..
aku malu dengan diri ku sendiri..


marilah kita berjuang bersama sama 
menempuh dunia fana yang sementara ni..
mengejar sesuatu yg lebih hakiki...
uhibbuki fillah fin Jannah :')

Assalamualaikum w.b.t
salam sahur..
salam ramadhan .
afwan for every khilaf ..
:')


ce tekan , ce tekan :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...