Sape follow dia comeyl , hehehe =)

Wednesday, April 6, 2011

BULETIN AF : LAGU DIORANG MINGGU NIE :)


salam ! hey ! hey ! hey ! hehehe.. smlm aku tengok diary AF la kn ,

then dapat la tahu lagu2 yang di beri kan pada pelajar2 af musim nie.. :)

aku still belom jumpe dengan pelajar yang bole jadi PUJAAN HATI aku ..

buat mase nie . but vokal paling mantap aku rase if pelajar perempuan is MIZA and LEENA . then pelajar lelaki pulak , is AMIR and ERUL ( cm FT doe ) haha even dia cm korean sikit.


then , nie la senarai lagu-lagu bagi pelajar-pelajar Akademi Fantasia 9 for konsert minggu ini :)



Pelajar Lelaki

1. Erul - Ganas (KRU)

2. Amir - Just The Way You Are (Bruno Mars)

3. Azri - Bukan untuk dimengerti (Judika)

4. Kay - Menyesal (6ixth Sense) Pelajar Wanita

Pelajar Perempuan
1. Lena - Lagu Untuk Kuala Lumpur (Tom)

2. Eka - Kau Bisu (Alyah)

3. Aida - Teringin (Shima)

4. Laika - Ku Bahagia (Melly Goeslaw)

5. Nera - Aku Lebih Tahu (Mila)


ada lagi 3 orang pelajar yang masih belum dapat lagu tugasan untuk minggu ini ,

sebab pengetua (AMY SEARCH ) belum dapat decide lagu yang sesuai and yang nak dia bagi pada pelajar-pelajar ni semua , so... malam ni ,

tengok diari lagi okay .


hehe btw, aku ade benda nak komen sikit.. aku cam tade feelink tengok diary AF kali nie, aku dah terbiase dengan drama2 yang ade dalam diari af, tiap-tiap tahun. sebab tu aku suke dengan diari AF . but yang now punye dah ade perubahan kan, diorang duduk dalam rumah kaca.. tade kamera yang macam AF lepas-lepas tu. huhu but ape , ape pun, semua tu , tetap tak menjadi penghalang aku daripada terus mencongok kn muke kat depan tv setiap kali pukul 9 pm . and sabtu , time konsert ! yahoo ! haha..


haa.. last but not least , do plees vote for ur peveret student ! ( aku lom jmpe student feveret aku lagi, so tatau nk undi sape, hehe )


CARA MENGUNDI : Taip AFUNDI dan hantar ke 32999.

Undian pukal AFUNDI <3/5/10/20> juga hantarkan ke 32999.



by lalun :

gile AF sudah ! haha ( tapi belom hangat lagi, tgu minggu ke 3 kowt! )

No comments:

ce tekan , ce tekan :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...