Sape follow dia comeyl , hehehe =)

Tuesday, June 21, 2011

Laluna : Demam Aaron a.k.a Seth Tan :)

Assalamualaikum all member and follower's of this LALUNALIKETHIS LIFESTORY punye blog :) hari ni , before aku melelap kan diri .. sebab esok mahu kerja , aku nak membebel pasal my DEARLOVA actor yang aku palinggg minaat :)

AARON AZIZ !

macho, maskulin , tough , kacak ! ehh..stop jangan over naw, sile tengok kebawah :)

he's is married okay ! haha frussttt lar ;p gedik je..

sory but he already married ! huahhh :'( (hahaha)
romantik gilee bedebusshhh ! mamat ni ! ish, jeles ! hahaaha


aku ase aku stat minat MAMAT nie since cerita Emil Emelda , hoho. time tu, aku dah stat membatakkan diri dengan mamat yang macho, handsome and kacak ni ! (lebih2 lak ko puji lalun oit) hahah... sukati lar ! :)

walaupun aku tak menunjukkan sangat kebatakkan aku terhadap si Aaron ni , tapi aku tetap minat dia :) maybe sebab dia ni pelakon, so aku tak la nampak batak sangat, sebab kadang-kadang je kuar tv... lain la kalo dia penyanyi kan :)

okay here ade biodata sikit pasal Aaron Aziz nie : meh selongkar ! jom !

NAMA PENUH: Aaron Mustapha Aziz
TARIKH LAHIR: 23 Februari 1976 (heloo! aku 24 feb okay ! hahahaha )
ASAL: Tampines, Singapura
DRAMA: Haryati 2, Cinta bollywood (kat singapore) ,Sumaiyyah, Garisan Takdir, Penghujung Rindu, Janji Diana, Cinta Gila, Rahsia Hati, Tuah Kembali, Cinta Lelong (tayangan Aidilfitri), Kasih Tercipta (terbaru) NORA ELENA (aku tambahkan)
FILEM: Evolusi KL Drift, Evolusi KL Drift 2, Bohsia - Jangan Pilih Jalan Hitam, Shyy... Dia Datang, Pisau Cukur dan Datin Ghairah, KL GANGSTER's (terbaru)
KOMERSIAL TV: L'oreal Men dan Celcom
DUTA: L'oreal dan Celcom
NIKAH: 3 Ogos 2003
ISTERI: Diyana Halik
ANAK: Danish Anaqi, 5, dan Dwi Ariana,3.

source : LIRIK KAMI



he's look cool and macho in every movie and drama yang dia berlakon .. like whut you can see, dia bole bawak watak ape , ape pon ... watak romantik, watak iman (in ...DALAM BOTOL), watak Gangster , watak husband ape , ape jelahh. so, dia kire SERBA BOLEH lar kan ? ;) hehehe.. encem , macho, kacak .. tuf ! tu sumee kelebihan dia tok bertahan dalam industri, walaupun dah berstatus suami orang , dia tetap ade job's :) tak kurang harga wa cakap lu ! hahaha

nie antara drama and film dia yang aku SUKE ! :)

aku baru terjumpe tadi, hehe kelaka la dia dalam cite ni .. taklah tuf sangat mase ni, cam budak-budak lagi jeh .. kui2 . :) nak tengok separuh cite tu sile kelik SINI ..

walaupun dia berlakon jadi orang JAHAT , aku suke gak !
sebab dia nampak MACHO ! tapi aku benci dia kaler rambut! haha ;)

nie second filem , still jadi orang jahat gak ! tetap suke jugak ! wahahaha :D



filem paling meletop ! paling terbaru :)

drama besh ! :)

Drama yang sedang hangat meniti bibir penonton setia tv 3 :)
JENG .. ! JENG ! JENG ... !
NANTIKAN DI PAWAGAM , INSYALLAH AFTER RAYA :)

Another fILEM yang insyallah bakal menjadi kegilaan peminat-peminat AARON :)
aku suke novel OMBAK RINDU ni , hope FILEM ni seBESH NOVELNYE :)
semoga dia sentiasa berjaya dalam bidang ini ! :) gud luckk bro ! keep it up ! maintain the good attitude and status yang baik2 tu sume :) eklas daripada peminat kau ni . hehe

lalun : dah lar macho, encem , kurang gosip liar, setia dengan isteri , ouh how i wish to have someone yang romantik and setia macam mamat sorang ni . haha ;) semoga dia berjaya mengekalkan family yang dia bina sekarang.... jangan bercerai berai .. aku ade dengar desas desus dia nak stop berlakon :( hmmm... tak kesian kat aku ke ? hahahaha. berlakon jelahhh. hoho you're the besh man ! ;D

No comments:

ce tekan , ce tekan :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...