Sape follow dia comeyl , hehehe =)

Monday, June 20, 2011

Laluna : Merepek ..

Assalamualaikum ... indah nya hidup ni kan , bile kite duduk depan tv or laptop , sambil makan coklat .. hidup dengan dunia sendiri , sukati bile nak pegi mana , mana .. bile nak makan , bile nak tidor , bile nak mengabis kan mase depan internet , eh .. sukati la je nak buad ape ape ..
takde sape nak marah , hidup happy je goyang kaki ape sume , kena marah bile perlu jeh ...

korang suke ke kehidupan kat atas tu ? hmm pada aku lar, mule-mule ye la, happy jeh macam tu kan , bile bile bosan , keluar merayap pegi mane-mana lepak ... ouh hohoho .. but now, aku dah mule rase kebosanan itu .. aku nak bedikari lar .. aku nak rase susah sikit .. nak rase berusaha , takkan lar cuti sem ni aku nak duduk rumah goyang kaki jek ... siyesly bosan je .. sebab hidup aku tok beberapa minggu ni , duk depap laptop .. goyang kaki je, eh bukan aku tak buad keje rumah langsung , buad gak , tapi just masak ,kemas baju , kemas rumah , weh siyes buhsan doe ...

aku rase hidup ni cam takde matlamat jeh , cam kosong ... so aku pon mengambil keputusan untuk berkerja ,tak kysah la kat mane pon .. janji kerja, and kerja aku tu , utk 2 matlamat ... first sekali adalah NIKON ! hehe and the second part is for HARI RAYA , aku malas nak susahkan ayah beli barang tok aku ... and for you all pnye information , ni dah masuk tahun ke 2 , aku beli baju raya gune duit sendiri okay :) PT la. hahaha

aku tak mintak ayah aku duit pon .. :) so for this year pon kalo boleh niat di hati nak buad macam tu jugak lar .. harapnya :)

cakap pasal hari raya, aishh aku lom ganti puase , ade balance lagi bape hari .. haihh teruk nye perangai lalunn ! ape nak jadi kau ni ... :(
ntah la , since duk melepak kat rumah je ni , aku rase hidup aku takde tujuan ... rasa tak bermotivasi langsung ...

hari - hari berhadapan dengan masalah cinta orang .. aku tak kisah , bile aku dengar masalah dorang aku jadi bermotivasi sikit nak melupakan si dia tu .. it's just ,takkan la aku nak habis kan cuti aku mengadap sume tuh kan ? so , aku nak buad better plan .. kalo keje kat jusco tu , tak berbaloi , aku nak cari keje kat tempat lain lar ..
ko tahu, ayah aku cakap aku nak kerja jauh-jauh daripada rumah sebab nanti nak jmpe boyfie senang . hahaha.. sejak bile anak ayah ni ade BF ntah .... love is not important for me , HIDUP NI BUKAN NAK MENGADAP CINTA je ! tak kemana nanti, buang mase jeh ... dia sendiri aku tengok happy dengan hidup dia, wadeheck ! aku nak bazir mase and air mata mengenang the FUCKING stupid memory ever in ma life tu ? motif ? (over lak ko ) haha... ape, ape jelah ..



bagi yang frust bercinta , ingat lar .. kau orang (plus aku ) menangis , kecewa bagai nak rak pon , si DIA korang (plus aku ) tu .. kysah ke ? dorang sendiri ley happy with AWEK / BF dorang sekarang ni , kite yang terkontang kanting teruskan hidup tanpa dorang .. ish .. dun worry .. ALLah maha adil .. dia pisahkan kite dengan MEREKA tu . sebab nak kasi GANTI yang LEBIH BAIK daripada dorang .. so , ape , ape pon , kite kena bersyukur , and redha . insyallah , hikmah akan menjelma ... kebahagiaan akan menanti , aku doakan kalian , korang pon doakan aku eh ~ :)

sayang korang ! :)

lalun : i'll make sure that my life after this akan jadi lebih bermotivasi :)

2 comments:

CIK YAYA'NA said...

hahhaa,,ayat betol2 besemangat ni,,,

Unknown said...

TAHU TAKPE ! HAHHAHA ;d

ce tekan , ce tekan :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...