Sape follow dia comeyl , hehehe =)

Monday, June 6, 2011

LALUNA : Episod akhir Cinta Melody ...

Assalamualaikum , hohoho... make it simple and short, korang minat tengok cite ni ? jom tengok ending dia.. aku bukan nak kasi promote jangan tengok cite tu dah, tapi .. siyesly, lepas tengok ending sedih cenggini.. hilang mood aku nak layan lagi .. huhu... btw , Erlang memang encemm kan cha kan. thanks bagi link ni kat aku, ade gak point aku nak update blog harinie. hehehe.. *thanks to pacik naser gak la. dia yang kasi ko link ni kan. okay , jom layan ! *sile kumpul tisu memanyak kat sebelah ek, bagi yang agak emo tu. ahaks ;p



psst : pendapat korangg ? hehehe... sekian..

lalun : aku suke gile lagu tema sinetron nie weyh, siyesly bile dengar lagu dia, cam sentap dalam jiwa gak la. hahah.. tu yang tak berapa rajin sangat mendengar kan nya. nanti mood sedih datang. i hate it ! dush! hahaha

3 comments:

|ShaChaPe'ah| said...

bluerkss!;p
xsuke last die!haha

Unknown said...

hahahaha, aku pon dh malas nk tengok dh chaa...

+sumandak+ said...

eergh ! frust nyer .ending yg tak best ! neway thnks 4 sharing .naseb la tak tggu lelame untk tgk ending yg mcm nie .

ce tekan , ce tekan :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...