Sape follow dia comeyl , hehehe =)

Monday, August 1, 2011

Laluna : 4 hari kasih sayanggg bersamaa g2 ! :)

assalamualaikum ..
salam ramadhan buad semuaa .. hehe
aku nak tapi entry agak panjangg gak ni .
tapi lom sempat nak upload gambar sangat .. tapi layan kan jelahh . sory lambat update pasal ni . seronok sesangat dengan kedatangan ramadhan yang di tunggu tunggu oleh kite semua ni ;)

okay , minggu ni aku dapat spend time dengan my lovely g2 , tapi without Iema lorr :"( sebab dia keje an.. then kite settle kan segala hal clearance kat uitm tu , after that , bermula lar perjalanan kami untuk berjimba.. hohoh . first place haruslahh di KARAOKE ! dreams box seperti yang direncanakan , hoho.. aku ingat besh sangat lar dreams box ni . alahai , lagi besh kat RED BOX lowyat KL tu .. tapi nak merasa punye pasal lar kan . so layan kan ajek ! hehe.

pic pic mase karok .






lepas je dari karok tu , dalam pukul 6 lebih kot. aku dan mereka mereka pergi la ke hang tuah cafe ! ( my feveret place . ) hehe .. pergi lepak situ , nak tengok malaysia vs singapore ! gua pakai baju kurungg kot ! relax je an .. haha order la makanan . lapa tak lapa la, tapi layan kan aje. huhhu..

picture picture semasa di hang tuah cafe !





malaysia kalah , tapi bagaimana pon. aku tetap berpuas hati dengan ada nyaa aku sebagai rakyat malaysia !!! bangga jugak , lantak kan . hehe . singapore main cam palat ! geramm je, asyik asyik nak jatuh , ngadee tol. cam main drama je kat tengah padang tu . huh ! *okay tutup cite.. dah lame k . hehe

then balik lar kerumahh .dalam perjalanan tu , ade 2 roadblock. haha baik an  ? dah ler fikri yang drive, memang kena tuka seat lar.. nasibb lar polis polis tu peramah , siap bole duk borak pasal bola bagai. dia ley tanye aku pehal pakai baju kurung ni , daripada mane... haha pape jelah..

esoknyaa... kami bangun lagi , meniti hari untuk bertemu dengan awek awek korean. si haziqah and motee aka ct hamimah. tapi mereka mereka tu di UITM , aku gan sue anna qaqa kt JJ . lepak jap ... karok ! haha karok lagi ;p

pic pic semasa karok !


karok lagu BERIBU SESALAN . hohoho.
(ade byk lagi sebenarnye tapi memandangkan line cm palat so ini jelah yang mampu di upload ) hoho.

lepas karok , kiteorang pegi seranng lendu ! hoho.. selepas menyelesaikan segala ape yang patut , kami ber DECIDE untuk ke SEOUL GARDEn .alahai.. batak skit! hahaha yela , mane aku pernah pegi . shuk je salu ajakk.. tapi tak berani ni .. sebab duit enggak pnye. hoho... then dapat student price ;) rm28.00 per person. makan sampai lebam!

aku melantak bagai nak rak , kekonon makan cam dalam cite My Girls tu la.. bile tengok zyqa gan mote makan , cam sedapp je, haha .. kenyangg gilee. tapi tak puas , aku prefer nasi sebenarnyee.. tapi kta korean kan. layankan hajek ! hohoho.

balik dari seoul garden tu , pergi beli barangg barangg tok hadiah baby and merayapp skit. hehe. dah kul bpe ntah . baru la balik ;) dah lame tak kuar sampai malam camtu . hoho..

pic di seoul gardenn..
sempat posing sakan kat depan seoul garden tu en.. almaklum ler first time. batak ler. hahaha
sile jangan amik kesah terhadap muke aku yang pelik tu eh ;p

susue yang sentiase busy dengan hp nye. hohoho

kuat nye si lalun ni makan *agaknye tu la dlm pale otak dorg eh. hehe

terer mote pakai copstick tu , aku ? failed failed! haaha

esok nya , bersiap agak pagi lar.. tok hantar zyqa and mote balik ke klang. gi lar ke MC tu haa.. tapi ade yang spesel berkaitan dengan hari semalam ni . hehe. susue berjumpe dengan encik b nye. huahaha ;) kemain lagi noks . si encik b ni siap bawak askar askar pengiring , 3 orang jugak . si reza boshi boshido , si isham , si saufi si blogger boy... memang lapan orang la berjalan ke sane ke mari .. tanpa hala tuju ;p

macam dah terbalik je bile perempuan duduk and tengok lelaki shopink.. haha mamat mamat tu sume ley tahan kaki shopink lar kot. hehe. lame tunggu dorangg. kat mcd . sampai aku rase aku dah muakk makan mcd, bole ? hahaha..
lepas di mcd, gerak ke tempat beli belahh kt d.p ...snap sane snap sini, paling susah nak snap pic si couplee duee orang tu haa.. lari lari , sabarr jelah den. nasib lar ade bakat jadi mamarazzi , dapat lar aku menyenapp pic pic dorang! yearhh mari la lihat hasil nyaa ;)

pic pic mase hari ke 3 :) bersama encik b dan rakan rakannya ..






kami rase kami comel so whut ? ;p

happy face

encik b susue berbaju merah ye. hehe

kami semua mengucapkan thanks to anna sbb belanja kami aiskerimm mcd, huhu :)

hiasan semata mata , takde kene mengena antara hidup dan mati sekian. haha



meriah tak ? haha sakann an ! dapat lar kawan baru , hope deme rajin ler nak mengADD kami kami ni ;p poyo lar lalunn. haha.

petang tu kami bertolak ke MC , tok ke KL .. :)
ayah aku anta ... dalam pukul 8 tiket kami . turun ke TBS .. dah macam aiirport dah aku tengok weh . hohoho. after that .. balik la ke rumah qaqa , belom sempat ape ape .. dah kuar balik gi makan kat AU , then.. lepak and shopink kat Danau Kota pnye uptown sampai la kul 2 , gile letih doe tapi buad cam ilek je.. dah le aku yang drive an . hahaha... tahan jelah bijik mate... sume pon mate nak cam panda dah. hohoho

esok nya, pagi ahad. yeahh . aku bangun lambat skit kul 9 lebih sikit kot.. then , gerakk gi puncak alam . halamakk ait ! jauhh doee , tapi aku tak lar batak ke ape .. relax sudahh. hehe pergi mencari rumah sewa ... dlam mencari mencari , akhirnya ketemu juaa rumahnyaa :) alhamdulillah .. hehe.

haa.. after that. bergerak ke UITM PUNCAK ALAM , haa baru aku tahu betapa jauhnyee.. omaigod ! kalo aku ade meetingg memalam , memangg tak ahh spe nak amik and anta aku doe. dah ler aku seko seko nye insan yang amik EVENT lam rumah tu haa.. haiyokkk, ayahh nak transport ! *wah sukati kau je order order eh . ;p hehehe.

meh layan sikit pic pic uitm yang bakal jadi tempat aku dan rakan rakan tercinta menimba ilmu. hehe aku ade amik video tapi . tak bpe nak rajin tok upload kan nye. hoho ;p

jalan macam highway doe dalam tu . haha aduiyai punnn~

tangga batu cave yang menjadi berbualan ramai kalo cakap pasal uitm puncak alam ni ! haha pemes tol , jauhh duhh nk mendaki nyee ;p


one of interesting port kat uitm puncak alam ni . ;)


settle , thanks to abang qaqa sebab dah susah susah anta kiteorang kesane kemari , huhu ;)
balik plakk haa, ni ade special kes nak kasi story . huhu. lalunn balik sendiri naik bus. haha first timee aku naik bus expreess seko seko aww, aku gi MC , qaqa gi seremban.. hohoh.. gilee petak dalam bus . tapi aku doa bebanyak agar bus tu selamat sampai , thankss la.. pacik bus ! selamat tibe ke destinasi , thanks kat sarell gak sbb tolong ilank kan bosan aku sepanjangg perjalanan teman aku beborak in text ;) melayan kepala biol aku ni . hehehe..

balikk je sampai mc , ayah aku amik, beli barangg nak sahur esok . wohoho , eksaitedd! akhirnya dapat gak aku menunaikan terawikh hari pertama ramadhan ke 21 ni , dengan sempurnaa.. esok mau gi lagi , yukkkk! ziira ! heheh :)

okay done for now, aku nak mintak maaf kat sumee kalo ade tersilap bahase or kata kata ...selama ni , semoga bulan ramadhan kali ni memberi erti untuk kite hayati bersama , semoga berjumpee lagi untuk ramadhan yang akan datangg *harap panjang umur. ;) aminnn.

lalunn : thanks to sashaa. sebab ingat kat aku mase gi johor hari tu , ni nak kasi share skit pic Cawan Soup yang dia beli kan. kaler green.. hehe thanks shaa ! sayanggg ko lebihhh ! hahah :) miss you dear.

3 comments:

|ShaChaPe'ah| said...

akhirnye!ini cerita yg aku nk tau..hehe
wah..susue da ade cik abg rupenye..
hehe:)
btw, puncak alam best gak an..aku tgk cite 321 cinta..dorg shoot kat puncak alam..best weyh!cafe die syok kot..xmcm lendu..cafe sesak!hehe;p
nnt da jd org s.alam jgn lupe org mlk ea..hehe;p

*same2 cik lalun..msti la igt!mane bley lupe ko:)*

zie_ira said...

amboi,berjalan sakan,,:D

tak sia2 kita baca sampai abis,,ade gak nama ku di situ,,,hahaha,,xD

Unknown said...

ShaChaPeah : haha...orang tengah bahagiee weh ;)

insyallah tak lupee , neley lupe orang tersayangg yang comel cm ko ni. hehehe. thanks chaa ;)

zie_ra: haha tu la tu , terencat plan sume weh . hehe.
yahh pastikan kite satu saf harini ! :)

ce tekan , ce tekan :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...